Blogosz

MESE NINCS.

Durva eszközök – mindenkinek

2017. március 21. 19:07 - BlogoszEditor

Rég nem voltam már, úgyhogy benéztem ma a nagyváradi Stockhouse nevű üzletbe. Amelyiknek a lényege, hogy mindenféle fölösleges készleteket vásárol fel sok helyről, és értékesít olcsón. Már legalábbis ez a koncepció, de én úgy látom, a lényeg épp az, hogy egyes termékek tényleg olcsók, mások viszont ugyanannyiba kerülnek, mint máshol, netán picit drágábbak is, továbbá sokszor megesik az is, hogy a pénztárnál már drágább valami, mint a polcon feltüntetett ára de most nem erről akarok. Hanem csak arról, hogy találtam néhány érdekességet. :) Mutatom.

Elsőnek itt egy nemtommi. Valami eszköz. A márkája Kinzo. Értik: Kinzo eszköz.

20170321_140712.jpg

Aztán íme egy húsdaráló amin azt írja, hogy "Csak az ön szívének!" ("Just for your heart!") Jesszus!

20170321_141304.jpg

Majd egy porszívó. Ugyanezzel. Hogy csak az én szívemnek. Én meg azt hittem, hogy szőnyegeknek van. De ezek a vesémbe szívembe látnak: hiszen van az úgy, hogy a szív is porosodik.

20170321_140339.jpg

Nagyon olcsó, és hasznos továbbá ez a tábla, amely arra figyelmeztet, hogy nem szabad úszni, mert cápaveszély van. Mondanom sem kell, hogy itt, Nagyváradon és a megyében meg aztán állandóan.

78486_n.jpg

 Ez pedig pucus. Az, na. Minek is cifrázzuk? Oda van írva, kész.segwergwethwethwethwth.jpgInnen aztán később átmentem a Real üzletházba. Ahol a kínai boltban a következő igazgyöngyökre akadtam, mégpedig a játékosztályon.

Hogy azt mondja: "FUNNY toy! It will give you infinite pleasure". ("HUNCUT játék! Végtelen élvezetet ad majd".) Fú, én meg azt hittem, hogy ez egy motoros, egy motoron.

20170321_161726.jpg

"Vigorously promote". ("Erélyesen remlámozd.") Mit mondjak, reklámszövegnek sőt, ugye erélyes reklámszövegnek épp a legcélratörőbb. Ennél már csak az lett volna nyíltabb, hogy "Sell this junk". ("Add el ezt a vackot".)

20170321_161941.jpg

Most pedig a kínaiak közül a kedvencem (Igen, még most is kapható, márciusban.) Szegény Mikulásra nem az van írva, hogy Mikulás, vagy ilyesmi, hanem az, hogy "Öreg ember kezeket fel". De biztosan már annyira öreg ez az ember, hogy nem is tudja kiolvasni vagy megsértődött a profán megnevezésen , mert a váratlanul durva lerohanás ellenére is csak az egyik kezét emelte fel.

20170321_162231.jpg

Ez már nem a kínaiban van, hanem magának a Realnak a játékrészlegén. Ahol a jelek szerint menekültesdit játszanak a plüsállatok. És szegény nyuszi kijutott ugyan a röszkei táborból, de vélhetően meghallotta Viktort, és felakasztotta magát.

20170321_162757.jpg

Végül pedig egy kakukktojás. Ami nem tartozik ugyan szorosan a tárgyhoz, de ha már épp ott jött el, nem tudtam kihagyni. Íme "AZ UNIVERZUM KIRÁLYNŐJE" egy 50 év körüli férfi. (Akinek az arcát két okból nem vettem bele a képbe: szigorú személyiségi jogi megfontolásaim miatt, meg azért, hogy nehogy letépje az én  alattvalói  fejemet a királynő.)

hjkdxdfb.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr6012358959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.03.22. 17:11:12

Az kinzo eszköz egy véső ha jól látom.

Sörnyelő 2017.03.22. 18:50:21

Könnyesre nevettem magam a márkaneveken. Kinzo, éééérted: kínzó! Meg pucus, hahaha.

Első mohikán 2017.03.23. 03:36:11

Buta vagy, de legalább humorod sincs.
süti beállítások módosítása