Blogosz

MESE NINCS.

Eddig bírtam kérdés nélkül

2017. július 11. 23:56 - BlogoszEditor

Van már legalább egy hete, de azt hiszem, több is, hogy ez megjelent itt, a környéken. És hát nem eléggé pontos. Minden nap látom, ott megyek el előtte. És nem világos, kire gondolt a művész. Így meg kellett már kérdeznem. Ma este aztán nem bírtam fel nem tenni a kérdést. Úgyhogy kimentem a festékszórómmal, és feltettem. A felső sorba. E kis beavatkozással egyből élettel telibb, dinamikusabb lett a dolog. :)

Ja, és bár a jelek szerint ugyanolyan színű festékszóróm van, mint az illetőnek, ez csak egybeesés. (Érdekes, és nagyrészt szintén csak egybeesés továbbá, hogy ezen a falon az eredeti felvetés szerelemből született, és emiatt lendült akcióba a spray  és az én szórómat magam is hasonló okból vettem, vagy hatmillió éve, csakis azért, hogy annak idején én is szívbéli üzenetet róhassak vele egy felületre. Egyetlenegyszer használtam. Mégsem száradt ki. Olyan, mint a szív. Bár azt mondjuk nem csak egyszer. Úgyhogy nem olyan. Hanem olyan, mint teszem azt egy festékszóró.)

Na, minden esetre tehát eddig bírtam kérdés nélkül. Feltettem az előbb. Várom a választ. :) Bár nem jól gazálkodott a falfelülettel az első alkotó (legalábbis chat szempontjából nem, arra nincs elegendő hely – ám nem is gondolhatta, hogy rá fogok írni). Azért talán nem a falnak beszélek. Ugyanakkor innen üzenem, hogy ha érkezne válasz, én meg késnék a reakcióval, az azt jelenti, hogy nyár miatt épp nem vagyok a városban. :)

20170711_gh235945w.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr6412658211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása