Blogosz

MESE NINCS.

Nem nagy ügy. Amíg nem piszkálod. De mostanság itt, Magyarországon (is) piszkálják. Úgyhogy akkor ez

2017. július 22. 08:58 - BlogoszEditor

(Egy dolgot szögezzünk le: rákattintással nagyítsa ki a képeket a drága olvasó, és úgy nézegesse, hogy az EU mennyire alap. Ne kelljen még egyszer elmondanom. Ellenőrzöm.)

Igenis EU, és kész című miniperformanszom a Campus fesztiválon.
1. rész: amíg te barinőzöl, én vigyázok a helyes kontextusra.

20170721_164702.jpg

Igenis EU, és kész című miniperformanszom a Campus fesztiválon.
2. rész: az üzenet célba ér - randomSanyi és randomKleofás meglátja.

20170721_164710.jpg

Igenis EU, és kész című miniperformanszom a Campus fesztiválon.
3. rész: a barátnője modellt áll neki, de ő akkor is engem fényképez.

20170721_164735.jpg

Igenis EU, és kész című miniperformanszom a Campus fesztiválon.
4. rész: a barátnője modellt áll neki, de ő engem is fényképez.

20170721_164819.jpg

(Több része nincs, mert utána mentem koncertre. De ha ennyiből netán nem sikerült leszűrni, akkor lehetne 8542369 részes is, úgyis mindegy lenne. Viszont szerintem sikerült.)

Szólj hozzá!
Címkék: piszkál EU Kleofás

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr4912679971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása