Blogosz

MESE NINCS.

Por: tré

2010. április 17. 22:18 - BlogoszEditor

Megnéztem, s igaz mindaz, amint a legújabb lázról, a pormániáról állítanak. Létező a jelenség. Merthogy épp most kellett egész Romániát beborítania az izlandi vulkántól indult porfelhőnek. Állítólag 18 perce az egész ország fölött itt van már. Sőt, nálunk, a nyugati részen már reggel óta.
Zárva is van a reptér itt is, s ömlenek ránk a témával kapcsolatos információk. Elért minket a szennyeződés-felhő.

Szóval lecsekkoltam az előbb. Tényleg rohadt nagy por van. Elképesztő, apokaliptikus.
Viszont a tudomány ismét tévedett. Mert hiába mondták, hogy csak 7-9 kilométer magasságban halad el, itt az utcán már mindenfelé hullik száll, kavarog. Időnként pedig - amikor egy-egy nagyobb jármű húz el - nem is látni tőle, olyan sűrű rétegben terjeng szanaszét.

porviharn.jpg Porvihar Afganisztánban. Egy szokványos nap Nagyváradon.

Téves adat volt az is, hogy ma érkezett meg tájainkra a porfelhő. Mi már évek óta tapasztaljuk, hogy itt van.
Továbbá nagy hiba azt hinni, hogy egy izlandi természeti jelenség az oka. A saját kutatásaim szerint ugyanis az ökormányzat és a köztisztasági vállalat. És nem vulkánkitörés miatt lep be mindent a porfelhő, hanem úgynevezett pofátlanság, nemtörődömség és közöny okozza.
Mondják azt is, hogy 1821-ben például két évig szállt a por egy vulkánkitörés nyomán. Az semmi! Itt már legalább 7-8 éve van ugyanez. És egyre csak súlyosbodik.

Az egész városra jellemző, hogy már egy-egy kisebb széllökés, vagy egyszerűen a forgalom svungja is homokviharszerű jelenségeket képes okozni Várad számtalan pontján. Ezen a felületen több mint két éve már jeleztem magam is ezt.

Arról is szóltak most a tudományos jelzések, hogy az ég alja vörös lesz. Megnéztem. Vörös.
Azt mondják, a zavaros felső légrétegekben keletkező fénytöréstől. A frászt. Valójában attól, hogy pár kiométernyire a várostól van egy telep, ahova az egyik gyár a vörös színű alumínium-mellékterméket hordta éveken át, s az ülepítőben porrá száradó rétegeket nem takarta le földdel és fűvel. Úgyhogy szelesebb időben néha látni, ahogy a horizonton sűrű, vörös por is kavarog.

Tehát itt speciel hosszú ideje megvan már minden, amire a világ csak most figyelt fel. Ez a szennyedék Románia ilyesmiben él lényegében.
Európa azzal reagált, hogy felfüggesztette a légiforgalmat. Pedig szerintem a RER köztisztasági cég irányítóit, valamint a város PNL-s, RMDSZ-es és PD-L-s felelőseit kellene felfüggeszteni. Sőt: ők igazán repülhetnének. Nemcsak szabad lenne nekik, hanem kötelező.

Ahogy a vonatkozó filmekben láttam, ilyen apokaliptikus eseményekkor az ember magára van utalva, magához kell ragadnia a kezdeményezést. Hirtelen lett hős a város dzsungelében, ugye. Meg kell menteni a lakosságot, végletes lépésekre, kitartó küzdelemre van szükség. Súlyos döntéseket kell hozni, s szembeszállni a hatalmas erőkkel, amelyek a porbafulladást okozzák.
Hát megtettem.

Kimentem a természeti csapás közepébe, heroikus arckifejezést vettem fel, államat felszegtem, pillantásomat előre vetettem, belefúrtam a porfelhőbe, s széles terpeszben álltam a lecsapó, fenyegető ellenszél támadását. Aztán egy határozott mozdulattal, váratlanul bementem. És írtam nekik beadványokat. Többször is. Gyorsan, kíméletlenül megsoroztam őket vele.

Ám ezek az alienek tisztségviselők, akik a városháza épületébe veték be magukat, nem értik az emberi nyelvet. Először nem is válaszoltak. De mivel egy hős nem adja fel, folytattam a harcot az életterünk megsemmisítői ellen.
Újabb hadüzenetben tudattam, hogy készen állok a végsőkig elmenni, mert por van, mind nagyobb por - ráadásul a munkagépeikkel nem takarítanak rendesen, mert azok is csak elrohannak itt az utcán, felkavarják az egyre csak gyűlő port és sarat, megbombázzák vele a házak homlokzatait, s mennek tovább. Erre már reagáltak: azóta még annyira sem takarítanak.
Gépeik közel sem jönnek az útszegélyhez, hanem az utca közepén húznak el, még a forgókefét sem kapcsolják be.

Valamelyik este majdnem megküzdöttünk az idegenek egyik katonájával az egyik utcaseprővel. Hallottam a harci járművük seprőgépük búgását, közeledését odabentről is. Úgyhogy kisüvítettem, kezemben egy szörnyűséges fegyverrel: a beléesített, videófelvételre kapcsolt telefonnal. És egyenest a túl nagy sebességgel, az út közepén közeledő, semmilyen takarítást nem végző űrhajójukra céljárművükre fogtam. Csápjaikkal szemükkel nyilván érzékelték, hogy most csapdában vannak, s a videó minden mozdulatukat rögzíti. Úgyhogy amikor mellém értek, egyikük kiugrott a pilótafülkéből vezetőfülkéből, s elindult felém. No, akkor most van itt az idő - gondoltam. Már készítettem is a mívesen formált, román nyelvű mondat-sorozatvetőt, amelyek súlyos töltete az volt, hogy miért csak mímelik a munkát. Ám ekkor a cyborg köztisztasági alkalmazott váratlanul meggondolta magát, visszafordult, s úgy tett, mintha csak a vadászbombázójuk kerozintartályát kefeautójuk benzintartályát ellenőrízné sietve. Azzal visszaugrott a járműbe, s elhúztak.
Ezt az UFÓ-jelenséget jellemző esetet rögzítettem is. És még további epizódokra készülök, egész kis minisorozat lesz abból, hogy hogyan zaklatják a lakosságot a földönkívüliek szabotálják a munkát a köztisztaságiak Roswellben Nagyváradon.

A harc azóta is tart.
És innen üzenem azoknak, akik még valahol tartják magukat, s az emberiség nevében állják a biológiai támadásokat: van remény. Úgy látom, a humanoidok elszigetelt csoportjai között összefogás körvonalazódik. Mert az előbb már a BBC is bemondta, hogy Romániában is por van, meg szennyeződés-fenyegetettség.

Minden frekvencián üzenem, hogy tartsatok ki, küzdjetek. Mindenképpen ki kell bírnunk, amíg a polgármesteri hivatalban és a RER-székházban dúló idegenek elhúznak a saját bolygójukra, vagy maguk is porrá lesznek, és/vagy elsepertetnek. Esetleg megszokják a földi körülményeket, s eszerint cselekszenek végül.
Maradt még némi remény arra, hogy egyszer friss levegőt szívhatunk poros tüdőnkbe itt, a Földön. A megoldás az, hogy addig viszont ne vegyünk levegőt. Kezdjék azok, akik miatt évek óta porfelhőben van a város.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr372638034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása