Blogosz

MESE NINCS.

Szünet

2010. június 12. 13:10 - BlogoszEditor

Nagyon aktuális: most, hogy ismét nemzetközi foci-csúcstalálkozó van, eszembe jutott néhány frenetikus beszélgetés előző nagyobb tornák idejéről. Akár a mostani meccsek szünetében kellemetes felüdülést nyújt e pár foszlány, én is jókat szórakozom az alábbiakon, valahányszor eszembe jutnak.

Meccsnézések alkalmával hangzottak el a következő dialógusok. A gyönyörű - és a megdöbbentő - bennük az, hogy valósak. Jót tudok állni a valódiágukért, tényleg mindegyik így zajlott, különböző emberekkel. Nem állítom, hogy én rendkívüli módon értenék a focihoz, de ezeket az érdekes kis kérdéseket nem én tettem fel, csak válaszolgattam.
Jó szórakozást tehát a meccsek közötti szünetekben! Nézzük:

- Mit gyülekeznek ott azok a játékosok?
- Az sorfal. Szabadrúgás lesz.
- Hát ez az: ha szabadrúgás, akkor minek állnak oda?
- Védősornak.
- Hát... ez egyáltalán nem fair!

:)

- Ez most gól volt?
- Igen, bent van a labda a hálóban.
- Ja, akkor azért nem látom sehol.

;)

- Hé, hova rúgta az az ember a gólt?! Háhá! Mekkora öngól!
- Hogy lenne öngól? A másik kapuba ment, nagyon szép gól volt.
- Dehát én azt hittem, mindenki azt a kaput támadja, amelyik térfélről kezdte a meccset.

:P

- Figyelj, ha minden csapat a saját kapujára menne, akkor hol lenne a küzdelem a dologban?
- Küzdelem? Ne gyere már te is ezzel a hülyeséggel, hiszen ez csak játék.

:)

- Most mi történt? Mi ez a nagy hangzavar?
- Hát a szurkolók.
- És mi van? Mit csinálnak?
- Szurkolnak.
- Na, ezek sem normálisak. Ahelyett, hogy néznék a meccset...

:D

- Miért fújta le?
- Les volt.
- Értem, de miért fújta le?

:P

- Ebben a kavarodásban hogy látja a bíró, hogy mi történik?
- Folyamatosan figyel, együtt él a játékkal. És van két segítsége is, azok a vonalbírók ott.
- Dehát azok nincsenek is bent a pályán...

;)

- Jaj, na végre már egy gól. Kezdett már nagyon unalmas lenni...
- Egy gól? Hát már 2-1.
- Ez most komoly? Nekem a többi nem tűnt fel.

:)

- Mi az a fehér pont ott a kapu előtt?
- Oda kell rakni a labdát tizenegyeshez.
- Tizenegyeshez? De ez nagyon közel van ám.
- Igen, tizenegy méterre.
- Ja, azért tizenegyes? Azt hittem, azért, mert tizenegyen vannak a csapatban, kivéve a kapust.

:P

Végezetül itt a meglátások Cullinanja, a kommentárok Everestje, ami mindig homlokcsapkodásra késztet. Épp büntetőhöz készülődnek a pályán...

- Hé, hé, mit keres ott a kapuban a kapus?
- Hát hogyhogy? Ő a kapus...
- Igen, de tizenegyes jön, nem?
- Az jön. Ki akarja védeni.
- Én úgy tudtam, hogy a tizenegyeseket nem szokták védeni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr552638063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása